nldaenfrdeites

Hebt u pijn(en) en/of ontstekingen?

En komt u niet verder met behandelen tot nu toe?

Hebt u (te) veel medicijnen nodig om de pijn te onderdrukken?

Dan zal een behandeling met de Physiokey u zeker verlichting kunnen geven!

Sebe werkt, bij allerhande pijnklachten en ontstekingen, met de nieuwste ontwikkeling van het scenar systeem, namelijk: de Physiokey. De Physiokey werkt ook oedeem (vocht) verminderend en ontstekingsremmend. Bij pijn in de rug, borst, nek, spieren, pezen, hoofdpijn, zenuwpijn, kortom: vrijwel alle pijnklachten. De nieuwste innovatie van het bekende Scenar systeem is de Physiokey.

Wilt u meer weten over dit systeem of zelf distributeur worden? Neem dan contact op met Silverstar Life Balance.

De Physiokey herstelt niets....  maar traint het lichaam om zichzel
f te herstellen.

Als pijn behandeling en pijnbestrijding is therapie met de Physiokey snel en effectief. De Physiokey activeert het hele lichaam in plaats van het onderdrukken van de symptomen. Daarom wordt na de behandeling met de Physiokey niet alleen de pijn minder, maar treedt ook een algemene verbetering op en krijgt men meer energie.

Een adaptief gereguleerde impulstechnologie die door communicatie met het zenuwstelsel via de huid de pijnregulatie, herstelsystemen en functionele processen in het lichaam activeert. De Physiokey heeft diverse toepassingsmogelijkheden: bij pijn EN als een unieke, integrale methode voor functieherstel en balans in het autonome zenuwstelsel.

Kom meer te weten over bio adaptieve impuls technologie: Onderzocht en bewezen effectief. Vraag bij ons het Physiokey Whitepaper voor meer informatie.

Voordelen:

• Een Physiokey behandeling geeft blijvende vermindering van pijn(en)
  • Chronische klachten worden succesvol aangepakt
  • Bevorderd herstel bij blessures, acuut en chronisch
  • Versterkt het zenuwstelsel
  • Verbeterd het circulatiesysteem
  • Verbeterd de orgaanfuncties, de spijsvertering, de ademhalingswegen, en het hormoonstelsel
  • Versterkt het immuunsysteem
  • Er zijn geen bijwerkingen

Wetenschappelijk onderzoek laat zien dat patiënten tot 70% sneller herstellen door een directe interactie met de zenuwen in het lichaam. Het onderzoek heeft aangetoond dat door een juiste stimulans, het menselijke lichaam in staat is om zichzelf te herstellen en daardoor het herstel van chronische pijnen, ziektes en andere verwondingen te versnellen.

De Key technologie vertegenwoordigt een werkwijze die in staat is om een dialoog met het lichaam aan te gaan. Via onze huid – bindweefsel – zenuwstelsel connectie ‘praat’ en reageert de technologie met de elektrische feedback van het lichaam, waarmee exact de juiste behandelplaats gevonden wordt. De interactie (in microseconden) activeert processen in het autonome zenuwstelsel zoals weefselherstel, stress- en pijnregulatie.

Na een behandeling met de Physiokey is het in sommige gevallen wenselijk om na te behandelen met een helende deken (Healing Blanket).

TMB Healing Blanket (Therapeutic Multilayer Blanket)

De ‘TMB Healing Blanket’ is uitermate geschikt is voor het (na) behandelen van een chronische conditie. In combinatie met de Physiokey therapie, geeft de deken een nog beter resultaat.

De TMB deken is het resultaat van vele jaren onderzoek en ontwikkeling op het gebied van bio-resonantie therapie. De helende werking is gebaseerd op het principe van bio-energetica en de wetenschap van het zelfregulerende en helende vermogen van ons lichaam.

Het helende vermogen van de TMB deken zit in de elektrostatische laag in de deken. De deken is gemaakt van polyurethanen waar diverse metalen door heen zijn geweven. Hierdoor wordt het lichaam afgeschermd van externe elektromagnetische straling en elektrostatische velden. Bovendien reflecteert de deken de elektromagnetische uitstraling van het lichaam in de deken.

Tevens worden ook de infrarode uitstraling (de extreem hoge frequenties) van het lichaam gereflecteerd. Dit effect helpt het lichaam om weer in balans te komen waardoor het zichzelf beter en sneller kan genezen. De gereflecteerde infrarode straling geeft een zeer ontspannend, kalmerend en warm gevoel dat na enige tijd het lichaam meer energie geeft en de eventuele pijn kan verlichten.

Disclaimer: De behandelingen met een Physiokey systeem en/of TMB deken en de daaruit verkregen resultaten worden niet erkend door de reguliere geneeskunde en zijn wetenschappelijk omstreden. Analyse met een Physiokey systeem vervangt de door de reguliere geneeskunde erkende diagnostische methoden niet. Wij zijn echter van mening dat een Physiokey systeem waardevolle inzichten biedt voor de ontwikkeling van een holistische behandelingsmethode in de praktijk. Deze biologische en filosofische theorie gaat ervan uit dat de levensverschijnselen bepaald worden door de totaliteit van het levende, die meer is dan de onderdelen samen. De beslissing over het gebruik van een Physiokey systeem en/of TMB deken ligt in elk individueel geval bij de therapeut in het kader van zijn of haar behandeling.

Bewaren